Verzending en bezorging

Wij bezorgen in Nederland en daarbuiten. Kies zelf waar en wanneer. We werken samen met PostNL voor de kleine producten. De grote producten bezorgen we zelf. De beschikbare bezorgmethodes zijn afhankelijk van wat u hebt besteld en u ziet deze vanzelf verschijnen tijdens het bestellen.

Gratis verzending

Bestellingen in de webshop van Zitzz van minimaal € 850,- worden gratis thuisbezorgd in Nederland m.u.v. de Waddeneilanden.
Voor andere landen hangen de verzendkosten af van de bestelling en het land voor bezorging. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor bezorging in uw land.

Verzendkosten Duitsland

Postcodes:

  • Isselburg, Emmerich en Kleve = €50,-
  • Bocholt = €60,-
  • Borken, Ahaus, Gronau (Westfalen), Wesel = €75,-
  • Ruhrgebiet: Dortmund, Bottrop, Essen, Duisburg, Bochum,  Gelsenkirchen,  Oberhausen, Hagen, Hamm, Herne, Mülheim an der Ruhr = €100,-

Levertijd

Bij elk product op onze site vindt u de indicatie van de verwachte levertijd. Deze indicatie stellen wij op basis van onze eigen voorraad en op de voorraden van onze leveranciers. Het is een indicatie, geen gegarandeerde levertijd.
Als u meerdere artikelen bestelt met verschillende levertijden, dan wordt uw bestelling pas verstuurd zodra we alle artikelen voor u klaar hebben staan. Houdt daarom de levertijd aan van het artikel met de langste levertijd

Afhankelijk van de grootte en het gewicht van de bestelde artikelen, maken wij gebruik van twee soorten bezorgdiensten:

Bezorging door PostNL pakketdienst

Kleine artikelen in Nederland: pakketdienst van PostNL.

Kleinere artikelen zoals lampen, klokken of plaids e.d. versturen wij binnen Nederland met de pakketdienst van PostNL. Je ontvangt na het bestellen zo snel mogelijk een e-mail met het bericht dat we je bestelling verzonden hebben. 
Ben je niet thuis om je bestelling in ontvangst te nemen dan wordt het pakket bij je buren afgeleverd. Zijn deze dan ook niet thuis dan komt de bezorger de volgende dag nog eens terug. Ben je er dan nog niet, dan levert deze het pakket af op het dichtstbijzijnde postkantoor. Daar kun je het twee weken lang afhalen. Op het niet-thuis-bericht dat de bezorger bij je thuis achterlaat, lees je waar je je pakket kunt ophalen.
Natuurlijk doen we ons best om bestellingen op tijd te bezorgen, maar soms kan een bezorging door omstandigheden vertraagd zijn.
Tip: tijdens bestellen kun je een alternatief afleveradres opgeven. Zo kun je het pakket bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen.

Verzendkosten binnen Nederland (incl. track and trace)

Brievenbuspakje+: € 4,00
Standaard pakket: € 6,75
Groot pakket: € 13,00

Verzendkosten binnen Eur1 (incl. track and trace)

Zone-indeling: België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk, (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Verenigd Koninkrijk (excl. Gibraltar en de Kanaaleilanden), Zweden.

Pakket: € 13,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 2 kg)
Pakket: € 19,50 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 5 kg)
Pakket: € 25,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 10 kg)
Pakket: € 34,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 20 kg)
Pakket: € 45,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 30 kg)

Verzendkosten binnen Eur2 (incl. track and trace)

Zone-indeling: alle overige landen in Europa (excl. Rusland).

Pakket: € 18,50 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 2 kg)
Pakket: € 25,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 5 kg)
Pakket: € 31,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 10 kg)
Pakket: € 40,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 20 kg)
Pakket: € 65,00 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 30 kg) (Verzekerd tot 5.500 euro bij verlies of beschadiging en handtekening voor ontvangst)

Verzendkosten Wereld (incl. track and trace)

Zone-indeling: alle overige landen (incl. Rusland).

Pakket: € 24,30 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 2 kg)
Pakket: € 34,30 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 5 kg)
Pakket: € 58,30 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 10 kg)
Pakket: € 105,30 (max. formaat en gewicht: 100 x 50 x 50 cm – 20 kg)

Thuisbezorging van grote en/of zware artikelen

Grote artikelen: op afspraak door onze chauffeurs

Grotere artikelen (zoals stoelen, banken, kasten) en kwetsbare artikelen worden eventueel door onze eigen chauffeurs bij u bezorgt. Zodra de bestelling compleet is, bellen wij voor een bezorgafspraak (meestal 3/4 dagen voor levering). Hierbij wordt ook een verwacht tijdvak voor levering aangegeven.
De chauffeur is alleen, bij het afleveren van de bestelling. Hebt u een groot artikel zoals een flinke kast of bankstel besteld? Dan is het een goed idee om zelf wat extra hulp bij het lossen te regelen.

– Wij rekenen op een goede bereikbaarheid van de ruimte waarin bezorgd moet wordt. Zorg er dus voor dat de route vrij is en haal kwetsbare spullen weg.
– Voor zover nodig, denk er ook aan de vloer met plastic of karton te beschermen tegen schade die kan ontstaan bij het verschuiven en plaatsen van de producten.
– Voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat Zitzz de producten naar binnen brengt en/of plaatst, is Zitzz nimmer aansprakelijk.
– Let er op dat het gekochte artikel wel door de entree past.

– Tot 2 dagen voor de geplande bezorgdatum kunt u eventueel nog een ander bezorgadres of een andere bezorgdatum afspreken met onze klantenservice.
– Zorg dat u op de bezorgdatum aanwezig bent. Bent u er niet, dan worden voor een volgende bezorging opnieuw bezorgkosten in rekening gebracht. Neem voor het maken van een nieuwe bezorgafspraak contact op met onze klantenservice.

– Onze vervoerders bezorgen tot aan de eerste drempel van het bezorgadres, niet verder in het pand en niet naar een etage binnen het pand, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
– bezorging tot maximaal de 3e etage (in verband met ARBO-wetgeving). Als er een lift aanwezig is en de artikelen in de lift passen, dan wordt er ook bezorgd op de 4e etage en hoger.
– bij panden met een gezamenlijke voordeur én geen bel, bezorging tot over de drempel van de gezamenlijke voordeur.
– Mochten er problemen zijn bij de bezorging, laat de chauffeur daar dan een aantekening van maken én meldt het probleem binnen 24 uur aan onze klantenservice.
– Indien de producten op uw verzoek naar binnen worden gebracht, geplaatst en op uw verzoek uit de verpakking worden

Bezorgtijden

Bekijk wanneer jouw bestelling bezorgd gaat worden. Voor pakketten die verzonden worden met PostNL gelden andere tijdstippen van bezorging dan voor grote en/of zware artikelen.

Pakketten door PostNL pakketdienst

Maandag t/m zaterdag: 9:00 – 18:00 uur
Zondag: niet mogelijk

Grote en/of zware artikelen door onze chauffeurs

Maandag t/m vrijdag: 9:00 – 17:00 uur